Adauga tu primul review!
  • Tip carte: Istorie
  • Brand: Corint
  • Pentru: Fete, Baieti
  • Varsta recomandata: 18 ani +
  • Dimensiuni produs ambalat: 13 x 1 x 20 cm
  • Greutate produs ambalat: 0.26 kg

Colectia Corint Istorie va aduce un nou volum construit in jurul motivelor care atrag fascinatia tinerilor adepti ai organizatiei ISIS. Cartea ISIS. Jocul mortii de Mark Bourrie este o lectura pentru cititorii adulti.

ISIS − Jocul mortii analizeaza fascinatia exercitata de miscarea islamista radicala – convingerile sale religioase, propaganda sofisticata, retelele de socializare –, oferind raspunsuri unor intrebari dificile: de ce ar alege tinerii sa lupte in razboaiele altora, alaturi de oameni atat de sangerosi si de cruzi precum cei din ISIS? Cum de a devenit Statul Islamic atat de eficient in ademenirea luptatorilor straini? Ofera ISIS raspunsuri tinerilor framantati de probleme? Constituie delictele acestui stat – sclavia, crima, violul, represiunea si distrugerea siturilor arheologice – o atractie atat de mare? Ce facem cu cei care se intorc acasa, dupa ce au luptat alaturi de ISIS?

„Autorul exceleaza atunci cand insista asupra metodelor de indoctrinare folosite de ISIS. Mark Bourrie cerceteaza modul in care violenta conduce la «juraminte de cruzime», prin separarea celor inregimentati in gruparile islamiste (indeosebi a celor din Occident) de tarile de origine, de familii si de propriul trecut. Volumul avertizeaza asupra vietilor pierdute si a costurilor tragice generate de radicalizarea unor tineri nerabdatori sa adopte ideologia Statului Islamic.” PUBLISHERS WEEKLY

„Bourrie se dovedeste un autor curios, eclectic si curajos, care nu se fereste sa abordeze chestiuni delicate precum propaganda, war porn si globalizarea. Sinteza sa despre istoria valurilor succesive de violenta urbana, care au afectat America de Nord si Europa in ultimii 150 de ani, sugereaza ideea ca traim vremuri fara precedent.” www.quillandquire.com

Numar pagini: 320
Dimensiuni: 13 x 20 cm
Autor: Mark Bourrie