1. Contul meu
  2. Magazine Noriel
  3. Contact
Cosul este gol

Intrebari frecvente

Contul meu pe Noriel.ro

1. Cum ma inregistrez?

Conecteaza-te cu Facebook sau inscrie o adresa de email valida in pagina Contul meu. Dupa setarea parolei, completeaza formularul cu datele personale si salveaza. Iti va fi mai simplu sa finalizezi o comanda daca vei completa din aceasta faza datele referitoare la livrare. Nu uita sa salvezi informatiile!

2. Cum ma autentific?

Acceseaza pagina Contul meu si inscrie in campurile Adresa de email si Paroladatele de autentificare. Opteaza pentru autentificarea cu Facebook in cazul in care ai un cont valid pe aceasta retea de socializare/p>

3. Cum imi pot schimba parola?

Acceseaza optiunea Schimba parola din pagina Contul meu. Inscrie noua parola si salveaza.

4. Cum pot schimba datele personale/de livrare/telefon?

Acceseaza rubricile de interes din pagina Contul meu si completeaza  campurile dedicate fiecarei categorii de date pe care doresti sa le modifici. Salveaza datele nou introduse de fiecare data cand faci modificari in cont.

 

Plasarea comenzii

Pot plasa o comanda fara sa ma inregistrez pe site?

Da, comenzile pot fi plasate si telefonic, la numerele de telefon: 021 405 06090372 950 0001810. Recomandam inregistrarea pe site pentru a avea acces permanent la statusul comenzii si a primi beneficiile specifice: puncte cadou asociate fiecarei comenzi pe care le poti folosi la achizitiile viitoare plasate online.

 

Comenzi si vanzari corporate

Companiile care doresc sa plaseze comenzi corporate in sezon sau in afara acestuia beneficiaza de discount. Pentru mai multe detalii am creat pagina Noriel Business2Business. De asemenea, putem fi contactati la adresa de e-mail: [email protected]

 

Detalii despre comanda mea

1. De ce sa comand online?

# Comanda poate fi plasata la orice ora
# Produsul comandat este rezervat automat daca acesta se afla in stoc
# Starea comenzii poate fi urmarita in toate etapele ei, de la plasare pana la livrare
# Fiecarei comenzi online efectuata direct de pe site ii sunt alocate puncte cadou care pot fi folosite ca metoda de plata la achizitiile viitoare.

2. Unde pot vedea statusul comenzii mele?

Acceseaza rubrica Comenzile mele din Contul meu si verifica statusul comenzii in dreptul parametrului: Stare.

3. Pot modifica o comanda deja plasata?

Daca doresti sa aduci modificari unei comenzi deja plasate, contacteaza in timp util Departamentul Relatii Clienti la:

E-mail: [email protected]

Telefon: 021 405 06090372 950 0001810

4. In cat timp este procesata comanda mea?

Procesarea comenzilor lansate online incepe din momentul plasarii lor pe site-ul Noriel.ro. Odata validate datele de livrare si de plata, coletul este pregatit pentru livrare. Din momentul preluarii coletului de catre curier, comenzii ii este atribuit un cod AWB care poate fi urmarit pe platforma transportatorului, Urgent Cargus.

Comenzile lansate in zilele de vineri, dupa orele 16.00, sambata si duminica vor fi procesate incepand cu prima zi lucratoare din urmatoarea saptamana.

Exceptii de la timpii de procedura se pot intalni in perioadele incarcate cum ar fi Craciun si Paste.

 

Cum rezerv un produs in magazin?

1. Cum functioneaza Rezervare online si livrare in magazin?

In fiecare pagina de produs este afisat butonul “Rezerva in magazin” cu scopul de a oferi clientilor posibilitatea de a evalua fizic produsul inaintea achizitiei, in cel mai apropiat magazin din reteaua Noriel. Dupa selectarea magazinului, un mesaj cu inregistrarea rezervarii va fi trimis pe adresa de e-mail a clientului. Ulterior magazinul va transmite un mesaj de confirmare a rezervarii. Rezervarea unui produs nu implica obligativitatea achizitionarii din partea clientului. Un produs rezervat in timpul unei campanii promotionale nu isi pastreaza pretul daca respectiva campanie s-a incheiat in intervalul de 24 de ore dedicat rezervarii.

2. Care este durata de rezervare a unui produs in magazin?

Durata de rezervare a unui produs in magazin este de 24 de ore din momentul confirmarii disponibilitatii acestuia de catre reprezentantii Noriel prin mijloacele de comunicare sprecifice: e-mail sau telefon.

 

Cum folosesc voucherul de discount?

1. Ce este si cum folosesc voucherul discount?

Cu ocazia diferitelor campanii de promovare, Noriel ofera clientilor inregistrati pe Noriel.ro vouchere de discount pe care acestia le pot folosi la achizitia produselor online.

Voucherele sunt transmise prin e-mail sub forma unor coduri care au o durata limitata de valabilitate si pot fi folosite in anumite conditii. Codurile vor fi inscrise in campul dedicat “Adauga cod promotional” care se completeaza la finalizarea comenzii. Voucherul discount poate fi sub forma unei sume fixe sau a unui procent din valoarea comenzii plasate pe site.

Voucherele discount sunt emise pentru achizitiile online si nu pot fi folosite in reteua de magazine Noriel.

2. De ce voucherul nu este validat in pagina de comanda?

Mesajele de eroare apar in cazul in care voucherul introdus nu indeplineste conditiile de aplicare: a fost depasita perioada de valabilitatea acestuia, nu este valabil pentru categoriile de produse selectate in comanda, nu a fost atinsa valoarea minima de comanda pentru a putea fi folosit.

3. Ce sunt voucherele de livrare gratuita?

Voucherele de livrare gratuita sunt distribuite online in cadrul campaniilor de promovare si se refera la asigurarea gratuita a transportului in anumite conditii, avand o durata limitata de utilizare mentionata expres.

Anumite tipuri de voucher nu pot fi cumulate la plata aceleiasi comenzi.

 

In cat timp primesc produsul comandat?

1. In cat timp se face livrarea?

Termenul de livrare este de 2-4 zile lucratoare oriunde in tara, din momentul plasarii comenzii. Recomandam plasarea in avans a comenzilor in perioade aglomerate precum Craciunul, Pastele pentru a evita intarzierile de livrare.

2. Care este costul transportului?

Transportul este gratuit pentru comenzile de peste 150 de lei si variaza ca tarif in functie de metoda de plata, volumul, greutatea produsului comandat si a adresei de livrare. Valoarea exacta a transportului este calculata pe site in momentul in care produsul este adaugat in cosul de cumparaturi.

3. Noriel face livrari in strainatate?

Momentan serviciile de livrare se limiteaza la teritoriul Romaniei.

4. Pot comanda online si ridica produsul din magazin?

Momentan comenzile online au doar livrare prin curier.

5. Noriel are servicii de impachetare pentru jucariile-cadou?

Comenzile online sunt livrate din depozit, prin curierat si nu avem inclus un serviciu de impachetare pentru cadouri.

 

Plata si punctele cadou

1. Care sunt metodele de plata acceptate pe site?

Metodele de plata acceptate pe site sunt:
# Ramburs (plata numerar la livrare)
# Plata online prin card bancar
# Puncte cadou
# Vouchere de discount/transport

 

2. Ce sunt si cum functioneaza punctele cadou din contul meu?

Punctele cadou sunt un beneficiu atribuit clientilor la fiecare achizitie realizata pe site-ul Noriel.ro. In functie de valoarea comenzii, punctele sunt calculate dupa formula 10 lei = 7 puncte. Odata acumulate acestea pot fi folosite la achizitiile ulterioare de pe site. La utilizare cursul de schimb este 14 puncte =1 leu. Punctele cadou pot fi acumulate si prin alte actiuni intreprinse pe site: inregistrare, abonarea initiala la newsletter, trimiterea de evaluari valide, toate fiind recompensate cu 10 puncte/actiune.

Nota:

Punctele cadou acumulate ca urmare a comenzilor plasate online nu pot fi utilizate in reteaua magazinelor Noriel.

Da, sunt acceptate metodele de plata combinate: bani, puncte cadou, voucher.

3. Pot achita o comanda in rate?

Achizitiile online pot fi achitate in rate folosind cardurile emise de bancile agreate:
# CardAvantaj de la CreditEurope Bank (intre 1-6 rate)
# Cardul de cumparaturi de la Raiffeisen Bank (intre 2-6 si respectiv 12 rate)
# StarCARD de la Banca Transilvania (intre 2-6 rate)
# BonusCard de la Garanti (3 sau 6 rate)

 

Produse

1. Unde gasesc detalii despre produse?

Informatiile privind descrierea, specificatiile tehnice, de varsta, gen, fotografii suplimentare, video-uri si pret sunt afisate in fiecare pagina de produs.

2. Ce inseamna in stoc?

Produsele aflate in stoc au in depozit o cantitate suficienta pentru a acoperi solicitarile clientilor.

3. Ce inseamna stoc limitat?

Produsele aflate in stoc limitat se refera la cantitati egale sau mai mici cu/de 5 bucati.

4. Ce inseamna stoc epuizat?

Produsele cu stoc epuizat nu se mai afla in depozit in momentul cautarii, dar exista premisa aprovizionarii in viitorul apropiat. Pentru a afla data la care acestea reintra in stoc, clientii pot folosi optiunea “Anunta-ma cand apare” afisata in fiecare din paginile produselor cu stoc epuizat.

5. Caut un produs al carui stoc este epuizat. Ce pot face?

In cazul produselor cu stoc epuizat se activeaza pe site optiunea “Anunta-ma cand apare” pe care clientii o pot folosi in vederea primirii unei instiintari pe e-mail cu privire la momentul reaprovizionarii. “Rezerva in magazin” este optiunea care permite clientilor rezervarea si vizualizarea produsului in cel mai apropiat magazin Noriel.

6. Cum pot verifica disponibilitatea produselor in magazine?

Optiunea “Rezerva in magazin” afisata in pagina de produs ofera informatii legate de stoc in magazinelor din reteaua Noriel. Odata selectat orasul de interes, se vor afisa magazinele in care produsul respectiv este disponibil.

7. Cum pot verifica marimile pentru imbracaminte si incaltaminte?

Disponibilitatea si marimile specifice categoriilor imbracaminte/incaltaminte pot fi vizualizate in fiecare pagina de produs in dreptul campului “Marime”.

Returnare, reparare, inlocuire si schimb

8. Care este termenul de returnare al produselor?

Conform legislatiei in vigoare (O.U.G. 34/2014) produsele livrate prin curier pot fi returnate in termen de 14 zile prin notificarea in scris a comerciantului. Noriel acorda benevol un termen extins de 30 de zile, interval in care clientul poate returna produsul comandat online fara a invoca un motiv. Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (pe cat posibil in ambalajul original cu toate accesoriile, cu toate etichetele aferente produsului si documentele insotitoare). Cheltuielile de returnare sunt suportate de client, urmand ca in termen de 14 zile de la data primirii dovezii de returnare sa fie rambursata suma – valoare a produsului comandat, intr-un cont bancar ale carui date vor fi puse la dispozitie de catre client.

9. Produsul comandat este defect. Ce pot face?

Conform legislatiei in vigoare (O.U.G. 34/2014) produsele livrate prin curier catre personae fizice pot fi returnate in termen de 14 zile (30 de zile acordate de Noriel) prin notificare in scris a comerciantului. Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (pe cat posibil in ambalajul original cu toate accesoriile, cu toate etichetele aferente produsului si documentele care l-au insotit). Cheltuielile de returnare sunt suportate de client, urmand ca in termend e 14 zile de la data primirii dovezii de returnare sa fie rambursata suma – valoare a produsului comandat.

Metode de returnare a produsului defect:
# In cel mai apropiat magazin unde clientul poate preda si schimba produsul cu unul identic sau de valoare mai mare
# Daca doreste returnarea banilor, clientul va contacta departamentul Relatii Clienti ([email protected]) prin intermediul caruia va fi contactat operatorul transportator care va prelua produsul, urmand ca in 14 zile de la receptia acestuia sa fie restituiti banii in contul din care s-a facut plata
# Daca doreste schimbarea produsului cu un altul de aceeasi sau valoare mai mare, clientul va contacta departamentul Relatii Clienti ([email protected]), urmand ca operatorul transportator sa preia produsul in vederea inlocuirii, plata transportului urmand a fi suportata de Noriel.
# Daca la livrare clientul constata ca a primit un produs defect, recomandam contactarea in timp util a departamentului Relatii Clienti la [email protected] in vederea solutionarii situatiei.

10. In cat timp este reparat un produs defect?

Produsele defecte sunt reparate sau inlocuite fie de Noriel, fie de furnizor in maxim 14 zile de la data informarii de catre client a departamentului Relatii Clienti.

11. Produsul s-a defectat pe durata garantiei. Care sunt pasii de urmat in vederea repararii/inlocuirii?

Oricand pe durata garantiei pot fi returnate produsele cu folosinta indelungata si in functie de particularitatea situatiei, se alege solutia reparatiei sau inlocuirii. Orice produs de acest fel va fi insotit in momentul vanzarii de garantia de la furnizor.

Daca defectiunea intervine in primele 30 de zile de la achizitie, Noriel va trimite un produs indentic clientului, in conditiile in care acesta se afla in stoc.

In cazul in care defectiunea intervine dupa 30 de zile de la achizitie, clientul va fi indrumat de catre departamentul Relatii Clienti direct catre furnizor, cel care va suporta cheltuielile de transport.

12. Am pierdut certificatul de garantie. Ce pot face?

Pentru situatia in care certificatul de garantie a fost pierdut, clientul este rugat sa contacteze in timp util departamentul Relatii Clienti la adresa: [email protected]

13. In cat timp se face rambursarea?

Daca returnarea produsului are loc in conditiile si termenul legal prevazut de 14 zile (30 de zile, termen extins oferit de Noriel) rambursarea va fi efectuata in 14 zile de la data la care s-a primit dovada receptiei produsului, intr-un cont bancar ale carui date vor fi puse la dispozitie de catre client.

 

Solutionare reclamatii:

1. Cui adresez reclamatiile privind produsele/serviciile Noriel.ro?

Reclamatiile privind produsele/serviciile Noriel.ro sunt solutionate de departamentul Relatii Clienti la adresa de email: [email protected].

2. In cat timp este solutionata o reclamatie?

In functie de complexitatea situatiei, departamentul Relatii Clienti va prezenta clientului variantele si termenul de solutionare. In principiu, reclamatiile sunt solutionate in termen de 24 de ore din momentul primirii acestora, exceptie facand weekend-urile si sarbatorile legale.

3. Am primit coletul incomplet: lipsesc accesorii ale produsului. Cum procedez?

In cazul in care coletului ii lipsesc accesorii ale produsului, clientul este indrumat fie sa inlocuiasca produsul intr-unul din magazinele Noriel, fie i se va face propunerea expedierii prin curier a elementelor lipsa ori a produsului integral. In astfel de situatii Noeriel va fi cel care va suporta cheltuielile de transporti.

4. Am primit alt produs decat cel comandat. Care sunt pasii in vederea solutionarii?

In cazul in care se livreaza alt produs decat cel comandat, clientul are optiunea de a se prezenta si ridica produsul comandat la cel mai apropiat magazin, fie contacteaza departamentul Relatii Clienti in vederea inlocuirii produsului, costul transportului fiind suportat de Noriel.

5. Nu am primit certificat de garantie pentru produsul comandat. Cum procedez?

In situatia in care clientul sesizeaza absenta certificatului de garantie in coletul primit, recomandam contactarea departamentului Relatii Clienti la adresa [email protected].

 

Altele:

1. Cum ma abonez la newsletter?

In footer-ul paginilor Noriel este afisat campul de abonare la newsletter care permite celor interesati sa se aboneze la lista de e-mailing pentru a primi informari referitoare la promotiile si produsele Noriel.

2. Care sunt beneficiile abonarii la newsletter?

Abonarea la newsletter ofera celor interesati informatii personalizate cu privire la campaniile si produsele Noriel si un voucher discount in valoare de 20 de lei la prima comanda care depaseste 150 de lei.