Adauga tu primul review!
  • Colectie: LEGO Vidiyo
  • Interese: Interactive
  • Varsta recomandata: 8 ani +
  • Pentru: Fete, Baieti
  • Dimensiuni produs ambalat: 39 x 6 x 27 cm
  • Greutate produs ambalat: 0.67 kg
Regizează și interpretează în propriile tale videoclipuri muzicale cu LEGO® VIDIYO™ (43113) K-Pawp Concert. Folosește aplicația pentru a da viață modelului și minifigurinei în videoclipurile tale și vezi cum cele 3 personaje interpretează pe scenă. Rotește capetele, difuzoarele și luminile modelului tău pentru a vedea cum apar scene diferite în videoclip. Distribuie-ți videoclipurile pe canalul social sigur pentru copii. Apoi uită-te la zona cool din culise a modelului!

Deschide lumea creației de videoclipuri pentru copii, unde aceștia regizează și interpretează în propriile lor concerte video K-Pop cu LEGO® VIDIYO™ (43113) K-Pawp Concert. Descarcă aplicația gratuită pentru a scana cele 3 minifigurine muzicale și pentru a dezvălui prezența lor scenică. Apoi folosește aplicația pentru a scana modelul și vezi cum se transformă în scena videoclipurilor copilului tău. Copiii vor adora să finalizeze provocări și nu numai, producând propriile lor videoclipuri muzicale pentru a le împărtăși cu ceilalți pe canalul social sigur pentru copii. E timpul pentru spectacol!K-Pawp Concert este plin de dotări care permit copiilor să se bucure de ore întregi de joacă atât offline cât și cu aplicația. Copiii vor adora să rotească capetele, difuzoarele și luminile modelului de jucărie pentru a modifica peisajul și luminile inspirate de animale în videoclipurile lor muzicale. Creează experiențe muzicale! Seturile LEGO VIDIYO oferă o experiență de joacă socială în siguranță, ajutând copiii să devină regizorii, producătorii și protagoniștii propriilor lor videoclipuri muzicale. Vezi cum li se dezvoltă creativitatea pe măsură ce produc videoclipuri pline de personaje distractive, cântece, mișcări de dans și efecte uimitoare.

Numarul pieselor din cutie: 514
Numarul minifigurinelor din set: 3
Varsta recomandata: 8 ani +

LEGO® VIDYIO inseamna combinarea elementelor fizice ale sistemului LEGO® cu technologia de top AR. Este o combinatie intre fizic si digital! Descarci aplicatia gratuit insotitoare, incepi scanarea si te pregatesti sa-ti creezi capodoperele muzicale! Distractiv,interactiv, revolutionar! Surprinde ritmul muzical al universului tau intr-un fel complet nou cu LEGO® VIDYIO!

0 (0 review-uri)
Doar utilizatorii inregistrati pot scrie recenzii.
Lasa-ne adresa de email si afli primul cum sa le oferi micutilor bucuria copilariei.