Retur in 30 de zile

La Noriel, este foarte simplu sa returnezi o comanda sau un produs.

RETURNARE PRODUSE CUMPARATE ONLINE

Produsele achizitionate de la Noriel se pot returna in 30 de zile calendaristice de la momentul livrarii, fie folosind formularul de contact pana cel mai tarziu in a 30-a zi calendaristica de la data livrarii, fie prin informarea pe email a Departamentului Relatii cu clientii transmisa catre Noriel la adresa contact@noriel.ro.

Conditiile pe care trebuie sa le indeplinesti pentru returul produselor in termen de 30 de zile sunt enumerate mai jos. Nu iti face griji, totul se rezolva simplu si rapid!

→ Starea produselor returnate trebuie sa fie cea in care le-ai primit. Nu vor fi acceptate la retur produse deteriorate, care prezinta urme de uzura si carora le lipsesc accesoriile incluse in pachet.
→ Produsele alimentare, de curatenie si igiena ce fac parte din categoria Supermarket nu pot fi returnate conform legii de protectie a alimentelor, dar si din motive de igiena si protectie a sanatatii clientilor.
→ Nu vom accepta returul produselor de Igiena si Ingrijire, a celor din categoria Maternitate si Preparare Hrana daca au fost utilizate, desigilate sau testate, din motive de protectie a sanatatii clientilor sau din motive de igiena.
→ Returnarea produselor se face in ambalajul original, cu etichetele intacte si insotit de documentele cu care au fost livrate produsele.
→ In cazul in care produsul ce se doreste a fi returnat a fost livrat impreuna cu eventuale cadouri, trebuie returnate si acestea.
→ In cazul produselor din categoria Fashion (haine copii), produsele trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost livrate, nepurtate, fara pete sau rupturi.
→ Daca ai cumparat mai multe produse de acelasi fel si vrei sa le returnezi pe toate, asigura-te ca doar unul a fost desigilat. Returnarea celorlalte produse se accepta doar daca sunt sigilate.
→ Daca ai platit prin card de debit prin metoda de plata ONEY ti se va returna doar suma ratelor platite efectiv pe produse minus comisionul procesatorului de plata.
→ In cazul in care produsul a fost achitat prin intermediul unui Card de Credit sau Debit, returnarea banilor se va face prin transfer bancar, exact in contul din care a fost efectuata plata. Daca ai platit prin alta metoda, poti alege sa primesti banii intr-un anumit cont bancar.
→ Returul produselor marcate cu eticheta "In stoc furnizor", pe pagina de produs, se efectueaza doar prin curier la depozitul central Noriel pentru verificare, procesare si restituirea contravalorii.

Returneaza prin curier

In cazul returului prin curier, ai posibilitatea de a-ti alege singur firma de curierat, acest cost va fi suportat de tine. Coletul trebuie sa fie sigilat pentru a putea fi preluat cu usurinta de curier si insotit de documentele cu care a fost livrat produsul.
Adresa la care trebuie livrat coletul in vederea returului este Strada Zara Maria nr.9, Dragomiresti Deal, A1 Business Park - Depozit Central Noriel.
Dupa ce vom primi coletul tau, te vom tine la curent prin e-mail cu privire la statusul returului tau.

Returneaza direct in magazinele Noriel

Returnarea produselor cumparate online se poate face in cel mai apropiat magazin fizic Noriel, pe baza facturii fizice. Pentru detalii, vezi lista completa a magazinelor Noriel aici: Magazinele Noriel.

RETURNARE PRODUSE CUMPARATE DIN MAGAZINELE FIZICE

In cazul cazul solicitarii de returnare a produselor achizitionate din magazinele fizice, aceasta poate fi efectuata in orice magazin Noriel, cu indeplinirea cumulativa a urmatoarelor conditii:

→ Sa se prezinte bonul fiscal, in original.
→ Cererea sa se faca in maxim 30 de zile* de la data achizitionarii.

Modalitatea de returnare consta in inlocuirea produsului cu alt produs din magazin, avand contravaloarea minima a produsului returnat si cu plata diferentei in cazul in care noul produs are valoarea mai mare decat a celui returnat.

Produsul trebuie sa fie in stare vandabila (sa nu fie scos din ambalaj, folosit, deteriorat).

In cazul in care produsul achizitionat prezinta neconformitate, defect din fabricatie, in functie de caracteristicile produsului, se stabilesc modalitatile de compensare: trimitere in service, inlocuirea cu acelasi produs sau alt produs din magazine etc

Produsele marcate cu bulina rosie pe suprafata de vanzare, comercializate cu discount special (cu ambalaj deteriorat, care au fost expuse etc), nu vor putea fi returnate sau schimbate.

Cardul cadou si voucherul Noriel nu se returneaza. Pentru produsele achizitionate cu card cadou Noriel, modalitatea de returnare consta in inlocuirea produsului cu alt produs din magazin, avand contravaloarea minima a produsului returnat si cu plata diferentei in cazul in care noul produs are valoarea mai mare decat a celui returnat.

*Clientii posesori de card de fidelitate Noriel, beneficiaza de o perioada de retur prelungita la 60 de zile, cu conditia sa existe bon fiscal si produsul sa fie in ambalajul original, fara a fi folosit.

Lasa-ne adresa de email si afli primul cum sa le oferi micutilor bucuria copilariei.