TERMENI ȘI CONDITII

  1. DEFINIȚII ȘI TERMENI
  2. RĂSPUNDERE
  3. DREPTUL DE RETUR
  4. CUM COMANZI
  5. CUM PLĂTEȘTI
  6. LIVRARE
  7. DREPTUL DE PROPRIETATE INTELECTUALA SI INDUSTRIALA
  8. FORȚA MAJORĂ
  9. LEGISLAȚIE

 

 

DEFINIȚII ȘI TERMENI

În cuprinsul prezentului document, termenii folosiți cu majuscule vor avea, dacă din context nu rezultă, altfel, înțelesurile specificate mai jos:

Noriel - societatea Intertoy Zone S.R.L., cu sediul în București, str. Căminului 6, Sector 2, înregistrată la Registrul Comerțului Bucuresti sub nr. J40/2044/2008 și având Codul Unic de inregistrare 23225576. Pentru orice informații, ne puteți contacta în scris la această adresă, în atenția departamentului Relații Clienți.

Mărci înregistrate - mărcile înregistrate ale grupului Noriel, cum ar fi, dar fără a se limita la, denumirea Noriel.

Site - Site-ul aparținând Noriel, care se află la adresa www.noriel.ro, prin intermediul caruia Utilizatorul are acces la informații privind serviciile și produsele oferite de către Noriel.

Cumpărător – poate fi orice persoana fizica care are varsta peste 18 ani sau persoana juridica sau orice entitate juridica care isi face un Cont in Site si efectueaza o Comanda.

Utilizator - persoana care acceseaza Site-ul, în scopuri private sau profesionale și care a acceptat Termenii și Condițiile prezentului Site, îndeplinind în acest sens toate cerințele procesului de înregistrare;

Cont - secțiunea din Site formată dintr-o adresă de e-mail și o parolă, care permite Cumpărătorului transmiterea Comenzii și care conține informații despre Client / Cumpărător și istoricul Cumpărătorului în Site (Comenzi, facturi fiscale etc.)

Comanda - documentul electronic ce intervine ca formă de comunicare între Vânzător și Cumpărător, prin care Cumpărătorul transmite Vânzătorului, prin intermediul Site-ului, intenția sa de a achiziționa Bunuri și Servicii de pe Site.

Contract - o comandă confirmată de către Noriel, prin care Noriel este de acord să livreze Clientului produse, iar Clientul este de acord să efectueze plata acestora, fără prezența fizică simultană a Vânzătorului și a Cumpărătorului.

Bunuri și servicii - orice produs sau serviciu, inclusiv documentele și serviciile menționate în Comandă, care urmează a fi furnizate de către Vânzător Cumpărătorului, ca urmare a Contractului încheiat.

Campanie - acțiunea de a expune în scop comercial, un număr finit de Bunuri și/sau Servicii având un stoc limitat și predefinit, pentru o perioadă limitată de timp stabilită de către Vânzător.

Review - o evaluare scrisa de către deținătorul/ beneficiarul unui produs/ serviciu, evaluare redactată pe baza experienței personale și a capacității acestuia de a realiza comentarii calitative și de a spune dacă produsul sau serviciul respectă sau nu specificațiile menționate de către producător.

Continut – toate informațiile de pe Site care pot fi vizitate, vizualizate sau altfel accesate prin utilizarea unui echipament electronic; conținutul oricarui e-mail trimis Cumpărătorilor de către Noriel prin mijloace electronice și/sau orice alt mijloc de comunicare disponibil; orice informație comunicată prin orice mijloc de catre un angajat/colaborator al Noriel; informații legate de Bunurile și/sau Serviciile și/sau tarifele practicate de Noriel într-o anumită perioadă; date referitoare la Noriel.

Informațiile publicate pe Site sunt informații de interes general despre Noriel, produsele comercializate de acesta, ale partenerilor săi, cât și alte informații considerate de Noriel ca fiind de interes pentru Utilizatori. Noriel este deținătorul tuturor drepturilor de proprietate intelectuală asupra Site-ului. Utilizatorul are obligația de a respecta toate drepturile de proprietate intelectuală ale Noriel și ale terților, prevăzute de legislația în vigoare.

 

RĂSPUNDERE

Noriel nu este si nu poate fi facut responsabil pentru prejudiciile create de erorile, neacuratetea sau neactualizarea informatiilor publicate sau mentinute pe site, care nu se datoreaza culpei sale.

Preturile produselor de pe acest site sunt informative si pot suferi modificari neanuntate. Promotiile prezentate pe site sunt valabile in perioada de timp mentionata / in cazul in care nu se mentioneaza o perioada de timp, acestea sunt valabile in limitele stocurilor disponibile.

Preturile afisate pe site nu sunt identice cu cele din reteaua magazinelor Noriel, astfel ca pot aparea diferente intre pretul produsului afisat pe site si cel afisat in reteaua magazinelor Noriel. Toate produsele prezentate pe acest site sunt disponibile in limita stocului fizic disponibil.

Noriel își rezervă dreptul să completeze și să modifice orice informație de pe site.

Orice problema cauzata de produsele si serviciile prezentate pe site se va solutiona pe cale amiabila in termen de 30 zile lucratoare de la data sesizarii in scris a problemelor, de catre utilizator.

Noriel nu raspunde de nicio pierdere, costuri, procese, pretentii, cheltuieli sau alte raspunderi, in cazul in care acestea sunt cauzate direct de nerespectarea Termenilor si conditiilor. Noriel nu raspunde pentru prejudiciile create ca urmare a nefunctionarii Site-ului precum si pentru cele rezultand din imposibilitatea de accesare a anumitor link-uri publicate pe site.

 

DREPTUL DE RETUR

Conform legislatiei in vigoare O.U.G. 34/2014, renuntarea la cumparare este aplicabila doar clientilor persoane fizice. Potrivit OUG nr 34/2014, perioada de renuntare la un Serviciu expira in termen de 14 zile de la data in care Cumparatorul intra in posesia fizica a Bunului achizitionat.

Noi vă oferim un termen prelungit cu inca 16 zile, ceea ce inseamna ca aveti la dispozitie un termen de 30 de zile pentru returul produselor.

Pentru a isi exercita dreptul de retragere, Clientul trebuie sa informeze Departamentul Relatii Clienti folosind formularul de contact cu privire la decizia de retragere din Contract, fara invocarea unui motiv, utilizand o declaratie neechivoca transmisa prin e-mail sau fizic, în orice magazin Noriel.

Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat, pe cat posibil in ambalajul original cu toate accesoriile, cu toate etichetele aferente produsului si documentele care l-au insotit. Nu vor fi acceptate la retur produse deteriorate, care prezinta urme de uzura si carora le lipsesc accesoriile incluse in pachet. Produsele alimentare, de curatenie si igiena ce fac parte din categoria Supermarket nu pot fi returnate conform legii de protectie a alimentelor, dar si din motive de igiena si protectie a sanatatii clientilor. Nu vom accepta returul produselor de Igiena si Ingrijire, a celor din categoria Maternitate si Preparare Hrana daca au fost utilizate, desigilate sau testate, din motive de protectie a sanatatii clientilor sau din motive de igiena.

Daca produsele sunt returnate intr-o stare in care nu mai pot fi vandute ca noi, Noriel isi rezerva dreptul de a solicita o diminuare a valorii produsului pentru readucerea in stadiul initial (daca este posibil) sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produselor ca second-hand sau, la optiunea clientului, ii vom reexpedia produsele, pe cheltuiala acestuia.

In cazul in care Clientul solicita retragerea din Contract, in cadrul termenului legal de retragere din contract, trebuie sa returneze si eventualele cadouri care au insotit produsul respectiv.

Cheltuielile de returnare vor fi suportate de client, iar rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 14 zile de la data primirii dovezii ca produsul a fost returnat, astfel:

- pentru Comenzile achitate cu Card Online prin restituire in contul din care a fost efectuata plata;

- pentru Comenzile achitate cu Ramburs prin virament bancar, intr-un cont bancar ale carui date vor fi puse la dispozitie de catre client.

 

CUM COMANZI

Navigheaza prin catalogul de jucarii folosind mecanismele de filtrare puse la dispozitie (categorie jucarii, tip produs, varsta, personaj, etc.) Adauga produsele dorinte in cos. Odata finalizat cosul de cumparaturi, iti vom solicita cateva detalii personale. Poti alege sa fie aceeasi cu adresa de facturare sau poti completa una noua. Plata ramburs, cu card sau cu card de credit online.

In functie de produsele alese, adresa de livare si modalitatea de plata se va calcula costul final al transportului. Daca ti-ai facut cont pe site-ul nostru, atunci adresa de facturare si adresa de livrare vor fi memorate in contul tau si nu va trebui sa le mai completezi de fiecare data.

Dupa plasarea comenzii veti primi un e-mail de inregistrare al comenzii ce va contine proforma, urmand ca apoi produsele sa fie colectate si pregatite pentru livrare. Dupa finalizarea coletului veti primi un e-mail cu AWB-ul acestuia. In cazul in care exista diferite situatii cu anumite produse din comanda veti fi contactat prin telefon sau email.

Comenzile telefonice se pot plasa in intervalul:

Luni – Vineri

08:30 – 21:30

Sambata – Duminica

Inchis

Pentru produsele ce sunt disponibile in mai multe modele sau culori trebuie specificat modelul sau culoare dorita in formularul de comanda, la sectiunea, 'Ai vreo preferinta de model si/sau culoare?' In situatiile in care o comanda nu contine toate produsele solicitate, clientul va fi informat, iar comanda se poate livra fara costuri aditionale.  Pentru a verifica statusul unei comenzi se poate accesa 'Contul meu' in sectiunea 'Comenzile mele' si pentru fiecare comanda, este marcata etapa in care se afla prin 'Status' si 'AWB'. O comanda ce este finalizata si se afla la curier va avea atribuit un numar de AWB (nota de transport) care poate fi urmarita pe site-ul DPD/FAN Courier.

 

CUM PLĂTEȘTI

Plata se poate face ramburs, online cu cardul bancar, prin card de credit.

Plata ramburs se face in numerar, la momentul livrarii, catre curierul care face livrarea produselor. Valoarea de plata va fi cea afisata in ultimul pas al comenzii, fara comisioane suplimentare.

Online prin PayU

(Visa/Visa Electron/Maestro/MaestroCard)

Daca ati ales metoda de plata 'Card de debit sau de credit' veti fi redirectionati catre Pagina Securizata procesatorului de plati PayU, unde vi se va solicita sa completati informatiile despre cardul dumneavoastra.

Platile cu carduri de credit/debit emise sub sigla Visa si MasterCard (Visa/Visa Electron si MasterCard/Maestro) se efectueaza prin intermediul sistemului '3D Secure' elaborat de organizatiile care asigura tranzactiile on-line, acelasi nivel de securitate ca cele realizate la bancomat sau in mediul fizic, la comerciant.

'3D Secure' asigura in primul rand ca nici o informatie legata de cardul dumneavoastra nu este transferata sau stocata, la nici un moment de timp, pe serverele magazinului sau pe serverele procesatorului de plati, aceste date fiind direct introduse in sistemele Visa si MasterCard.

Sistemul de plata este securizat la cele mai inalte standarde, inclusiv 3D Secure.

Pentru platile prin card bancar nu este perceput nici un comision.

Plata Online in rate egale prin card de cumparaturi (credit)

La Noriel beneficiezi de programele de rate fara dobanda! Aceasta modalitate de plata este valabila pentru posesorii de carduri de la urmatoarele banci: Credit Europe Bank, Raiffesein Bank, Banca Transilvania, BCR, Alpha Bank. Dupa ce veti introduce numarul de card in pagina procesatorului de plati, sistemul va detecta automat daca este un card eligibil pentru plata in rate, la una din bancile agreate de catre magazin si va afisa o lista de unde puteti alege numarul de rate dorit

Plata prin card de credit emis de Raiffeisen Bank

Folosind Cardul de cumparaturi Raiffeisen Bank, beneficiezi de 6 rate fara dobanda la achizitionarea produselor Noriel. Poti beneficia de plata in rate prin programul Multishop - Rate fara dobanda atasat cardurile de cumparaturi Raiffeisen Bank Standard, Raiffeisen Bank Vodafone, Raiffeisen Bank Gold si Raiffeisen Bank World.

Plata prin card de credit emis de Banca Transilvania

StarCARD de la Banca Transilvania iti ofera posibilitatea sa achiti comenzile online cu plata in 3-6 rate fara dobanda. Sunt incluse in programul STAR Card cardurile de cumparaturi: STAR Forte, STAR Forte pentru Medici, STAR Gold, Visa Gold BT-Rotary, STAR Platinum,Visa Business Gold Credit Card, Visa Business Silver Credit Card, BT Flying Blue Classic si BT Flying Blue Premium.

Plata prin card de credit emis de BCR

Beneficiezi de 6 rate fara dobanda prin plata cu Cardul Bun De Plata de la BCR. Cardurile de credit BCR inrolate in Programul de Rate cu 0% dobanda sunt: BUN DE PLATA Standard MasterCard sau Visa (inclusiv contactless), BUN DE PLATA Gold MasterCard sau Visa, MasterCard GOLD EUR, BCR Wizz Air MasterCard, EPB Platinum sau World Signia MasterCard.

Plata prin card de credit emis de Alpha Bank

Daca folosesti cardul de credit Alpha Bank pe website-ul Noriel beneficiezi de optiunea de plata in 2, 3, 4, 6 rate cu 0% dobanda.

 

Plata in 3 sau 4 rate cu cardul de DEBIT prin ONEY

Solutiile de Creditare Oney (3xOney si 4xOney) sunt furnizate de Oney Bank persoanelor fizice eligibile pentru (a) costuri nesemnificative (maximum 0,5% din valoarea totala a creditului) sau (b) gratuit (in campanii promotionale) fiind rambursabile in maximum 60 de zile (pentru 3xOney) sau 90 de zile, dar nu mai mult de 3 luni (pentru 4xOney). Solutiile de Creditare Oney sunt disponibile exclusiv pentru produsele si serviciile vandute online si sunt valabile pentru un credit de minimum 300 Lei si maxim 12.000 Lei.

Prin acceptarea prezentului document confirmati ca intelegeti si sunteti de acord ca exercitarea de catre dvs. a dreptului de denuntare a contractului de vanzare- cumparare si returnarea produselor achizitionate de pe site-ul https://noriel.ro pentru care ati beneficiat de o solutie de creditare 3x Oney sau 4x Oney in baza unui contract de credit incheiat online cu Oney Bank, atrage incetarea automata a contractului de credit fara nicio alta formalitate, in conformitate cu TERMENII SI CONDITIILE GENERALE APLICABILE ACORDARII ONLINE A SOLUTIILOR DE CREDITARE ONEY (3XONEY SI 4XONEY) si a termenilor si conditiilor din aceasta pagina. Intr-o astfel de situatie, prin acceptarea prezentului document intelegeti si sunteti de acord ca rambursarea de catre Intertoy Zone S.R.L. a tuturor sumelor astfel finantate sa fie efectuata de Intertoy Zone S.R.L. prin utilizarea aceleiași metode de plata utilizate de dvs., mai exact prin restituirea de catre Intertoy Zone S.R.L. a sumei integrale a pretului de achizitie si a oricaror sume finantate prin contractul de credit, in contul indicat de catre Oney Bank in scopul achitarii sumelor datorate de dvs. in legatura cu creditul 3xOney sau creditul 4xOney.

Oney Bank este o institutie de credit franceza autorizata sa desfasoare activitati de creditare si de plata de Autoritatea Franceza de Control Prudential si Rezolutie (“ACPR”),organizata si functionand ca societate pe actiuni in conformitate cu legislatia din Franta, cu un capital social de 51.286.585 euro, inregistrata in Registrul Comertului si Societatilor din Lille Metropole sub numarul 546 380 197, cu sediul situat in str. Avenue de Flandre, nr. 34, Croix (59170),numar de telefon +40 317 305 050 si adresa de email: serviciulclienti.ro@oney.com, supravegheata de autoritatea competenta franceza, ACPR, precum si de Banca Nationala a Romaniei si furnizeaza Solutiile de Creditare Oney transfrontalier, fara prezenta fizica pe teritoriul Romaniei.

 

LIVRARE

Livrarea se face in termen de 1-3 zile lucratoare oriunde in tara, din momentul confirmarii comenzii; exceptie fac perioadele cu un volum foarte mare de comenzi, unde termenul de livrare va suferi modificari (de exemplu Campania de Black Friday si de Craciun). O comanda depusa vineri dimineata se va livra incepand cu urmatoarea saptamana.

Cat costa livrarea?

Livrarea prin curier este gratuita pentru orice comanda a carei valoare depaseste 199 lei (se calculeaza in raport cu valoarea finala a comenzii, dupa aplicarea reducerii/discountului; aplicarea unui voucher/card cadou nu va genera obligatia de plata a transportului daca valoarea comenzii inainte de aplicarea voucherului/cardului cadou e mai mare de 199 lei; se permite utilizarea unui singur voucher/card cadou pe comanda). Daca valoarea este mai mica de 199 lei, se va percepe un cost fix de transport, de 16.99 Lei, indiferent de zona livrarii. Exceptie de la aceasta regula o reprezinta Campaniile de Transport Gratuit in care le oferim livrare gratuita tuturor clientilor indiferent de valoarea comenzii lor. In functie de numarul produselor comandate, o comanda poate avea mai multe livrari asociate, dar indiferent de numarul acestora taxa de transport se va percepe o singura data, atunci cand este cazul. Dupa finalizarea comenzii, fiecare client va putea vizualiza, direct in contul sau, numarul/numerele de urmarire al expeditiei (AWB) asociat/asociate comenzii sale.

 

DREPTUL DE PROPRIETATE INTELECTUALA SI INDUSTRIALA

Continutul, astfel cum este definit in preambul, incluzand dar nelimitandu-se la logo-uri, reprezentari stilizate, simboluri comerciale, imagini statice, imagini dinamice, text si/sau continut multimedia prezentate pe Site, sunt proprietatea exclusiva a Noriel, acestuia fiindu-i rezervate toate drepturile obtinute in acest sens in mod direct sau indirect (prin licente de utilizare si/sau publicare). Utilizatorului nu ii este permisa copierea, distribuirea, publicarea, transferul catre terte parti, modificarea si/sau altfel alterarea, utilizarea, legarea la, expunerea, includerea oricarui Continut in orice alt context decat cel original intentionat de Noriel.  Utilizatorul poate copia, transfera si/sau utiliza Continut numai in scopuri personale sau non-comerciale, numai in cazul in care acestea nu intra in conflict cu prevederile Documentului. In cazul in care Noriel confera Utilizatorului dreptul de a utiliza sub forma descrisa intr-un acord de utilizare distinct, un anumit continut, la care Utilizatorul are sau obtine acces in urma acestui acord, acest drept se extinde numai asupra acelui sau acelor continuturi definite in acord, numai pe perioada existentei acestuia sau acestor continuturi pe site sau a perioadei definite in acord, conform conditiilor definite, in cazul in care acestea exista si nu reprezinta un angajament contractual din partea Noriel pentru respectivul Utilizator sau oricare alt tert care are/obtine acces la acest continut transferat, prin orice mijloc si care ar putea fi sau este prejudiciat in orice mod de pe urma acestui continut, in timpul sau dupa expirarea acordului de utilizare. Niciun Continut transmis catre Utilizator prin orice mijloc de comunicare (electronic, telefonic, etc) sau dobandit de acesta prin accesare, vizitare si/sau vizualizare nu constituie o obligatie contractuala din partea Noriel si/sau al angajatului/prepusului Noriel care a mijlocit transferul de Continut, in cazul in care aceasta exista, fata de respectivul continut. Este interzisa orice utilizare a Continutului in alte scopuri decat cele permise expres sau de acordul de utilizare care il insoteste, in cazul in care acesta exista.

 

FORȚA MAJORĂ

Nici una din parti nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea obligatiilor sale contractuale, daca o astfel de neexecutare la termen si/sau in mod corespunzator, total sau partial este datorata unui eveniment de forta majora. Forta majora este evenimentul imprevizibil, in afara controlului partilor si care nu poate fi evitat.

Daca in termen de 15 (cincisprezece) zile de la data producerii lui, respectivul eveniment nu inceteaza, fiecare parte va avea dreptul sa notifice celeilalte parti incetarea de plin drept a Contractului fara ca vreuna dintre ele sa poata pretinde celeilalte alte daune-interese.

 

LEGISLAȚIE

Ordonanta de urgenta nr. 140/2021 privind anumite aspecte referitoare la contractele de vanzare de bunuri

Ordonanta nr. 21/1992 privind protectia consumatorilor

Regulamentului 2016/679 al Parlamentului european și al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date

O.U.G. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii

 

Lasa-ne adresa de email si afli primul cum sa le oferi micutilor bucuria copilariei.